måndag 17 december 2012

Filten

Teknikens under, min glömska.
Jag tog bilden med paddan, glömde bort hur den kom till min blogg. Det är därför bilden på filten inte har någon text.
Nu kommer texten.
Jag har inte stickat alla rutorna min svägerska har stickat mer än hälften, 27 eller 28, jag minns inte riktigt på rak arm.
Eftersom jag går på monteringskursen på HV och lärt mej Skarp anslutning åtog jag mej att montera filten.
Jag virkar ihop den på baksidan maska för maska. Är det nått jag är dålig på så är det på att virka men  det man inte kan får man lära sig.
Ska sticka en kant runtom när monteringen är färdig

1 kommentar:

heidi sa...

även om du inte har sticka alla rutorna, så är det verkligen ett fantastiskt arbete! och monteringen är i det närmaste perfekt! Att du skulle vara dålig på att virka - det märks inte!

Önskar dig en riktigt God Jul!