torsdag 23 april 2015

Resestickning


Jag har stickat sedan sist men också varit ledig,det hör i och för sig ihop.
Där jag tillbringade min första ledighet såg det ut så här
Där var det skoterturer som gällde mellan stickandet.












Helgen därpå såg det ut så här där jag var på ett helt annat ställe.
Men på båda platserna fanns det snö.












På det första stället stickade jag de här sockorna.
ett par Broken seed i Opalgarn.
En bra resestickning fast jag inte stickade på skotern!
Det blev bara en liten snutt kvar av det enfärgade garnet.
Jag gör mitt bästa för att minska på garnlagret.

2 kommentarer:

Heidi sa...

lite ledighet är aldrig fel:)

och en bekväm resestickning är perfekt att ha med sig:)

Pysselfarmor sa...

Ja jisses vilken skillnad på platserna....kanske inte så långt från varandra ?? spännande att "resa".
harn'e bra!