lördag 6 februari 2010

Award


Jag har fått en Award av Blipp min HV-kompis. Det innebär vissa förpliktelser.
Den första klarade jag av att kopiera Awarden (heter det så?) från hennes blogg till min.
Så ska jag göra en lista på sju saker ni inte vet om mej. (Vilka ni nu är?)
  • Jag ogillar kedjebrev (Bra början eller...)
  • Köpt en bok om växternas latinska namn för att jag skulle kunna veta vad jag köpte för frön från STA.
  • Jag är inte längre livrädd för spindlar.
  • De enda beskrivningar jag läser är stickmönster.
  • D:tangenten på min dator har katten klöst bort.
  • Jag köper stickböcker som jag redan har, för att det finns säkert någon som behöver ett ex.
  • Jag är innehavare av en nyckelbiotop.
Så ska jag skicka denna Award till sju andra som ska göra sin egen lista.
Men eftersom jag ogillar kedjebrev och de bloggar som jag läser och inspireras av redan fått så skickar jag den inte vidare.
Jag uppskattar dock att jag fått en.

1 kommentar:

Blipp sa...

nyckelbiotop imponerar,kanske kan man få se den till våren, eller har jag redan sett den?